4 december 2008

sjuk torsdag

Sjuk. Typsikt när det är sista dagarna på praktiken. Vill vara där ju.

På måndag börjar skolan igen med intro av specialarbetet som ser ut att bli det jobbigaste vi gör under de här två åren på utbildningen. Blir lite att bita i helt klart. Men bara jag hittar ett bra ämne så ska det nog fungera. Om jag har rätt så ska vi skriva under och efter praktiken med, så det vore ju shysst att välja nåt ämne som jag kan utforska mer där nere i Sweet South Africa. Tål att kluras på. Tips någon som känner mig och vet ungefär vad jag jag är intresserad av? Hojta till.

På fredag kommer Camilla och Jeanette hem från Norge. Ska bli sjukt najs att träffa dem! Och på lördag ska jag hänga med Sara och Jenny, lika najs det. En bra helg helt enkelt :)

Nu ska jag fixa tvätten och sen kolla på lite prison break. Säsong 3 börjar nu i min värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar