11 december 2008

still sick japp

Halsen känns ok idag, lite slemmigt men inte så farligt. Näsan däremot är tjock och värker än. Trist. Men kör lite Wii fit här hemma. Tydligen har jag bara gått upp 1.7 kilo sedan i maj. Inte så mycket som jag trodde ändå. Men jag har satt 4 kilo som mål innan jag åker iväg. Det ska fan gå. Om jag kör 45-75 min varje dag så ska det fan inte var några problem. Gå till gymmet med så fort jag känner mig frisk igen.

Idag blir det att kolla upp lite till specialarbetet, städa en hel del, kolla lite prison break och laga lite käk. Lagom ansträngande. :)

later

2 kommentarer:

  1. Anonym1:50 em

    Du har inte lust att skriva min tenta också? Huh? Snälla? Jag har ingen lust. Det är en sak som är säker :P

    SvaraRadera
  2. ha ha. jag tror dock inte du blir godkänd då haha

    SvaraRadera