11 januari 2009

Buss


Har följt malin till tåget, sitter nu på bussen. Orkade inte gå i kylan och har ju ändå tågkortet som ska utnyttjas. . Det har varit en bra helg. Känns dock inte som söndag riktigt. Även om igår var segt så har tiden gått alldeles för snabbt. Måndag i morgon och föreläsning som jag inte alls är sugen på. Verkligen inte. Men men. . Ska verkligen försöka gå in för det lite. I morgon kväll har jag dessutom första fotbollsträningen! Spännande. Min kondition är ju inget att ha så det lär nog bli jobbigt som fan. Men kul! Efter korten i fredags inser jag att jag verkligen måste ta tag i det här, det är dags att börja träna igen. Trivs inte i vad jag är nu. Usch. Förslöad är jag som fan. Snart hemma, blir en fortsatt slö söndag. Haha, SLÖ som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar