19 januari 2009

Det går bra nu

Varit på bibblan några timmar med gruppen, skrivit om schizofreni. Blev klara idag vilket innebär ledigt i morgon! Underbart. Det är bra med min grupp, vi jobbar effektivt när vi väl ses, det gillar jag. På onsdag ska jag jobba, jävligt synd, missar en föreläsning med Ann-Britt Grunewald, f.d fängelsechef och omtalad debbatör, det hade varit sjukt intressant. Men jag behöver verkligen pengarna.. Torsdag blir det att skriva på specialarbetet om ADHD och göra en intervju med G 25 år som har diagnosen ADHD. Fredag är jag ledig med, eller jag och Zandra har bestämt att vara det i alla fall :) På Fredag har jag fest och jag hoppas alla som vill och kan kommer förbi? Jag ska spela match dagen efter, kan bli intressant men va fan. Det har jag klarat förr, förvisso lite mer vältränad då men va fasen.. 11-manna 2x30 min på konstgräs, det är fina grejer det! Om jag inte blir innermittfältare, då är det kört. haha. Fy fan vad jobbigt..

Sitter och väntar på att Rebecca ska höra av sig, idag kanske vi kan boka biljetter, det vore ju jävligt värt! Det komer bli av denna vecka i alla fall! Kan ni förstå hur pepp det är? Jag har dessutom påbörjat "tjata på johanna att komma ner till sydafrika några veckor". Det skulle vara najs att kunna åka hem typ slutet av mars i stället för 13. Rebecca vill ju hem för att hon fyller 20, kan jag förstå, hon firade ju förra födelsedagen där nere också.

Jaja, ska glo på tv, laga mat och sen åka och träna.

1 kommentar:

  1. Anonym6:07 em

    Visst är det gött när alla jobbar på effektivt? Själv hade jag en grupp som hade för vana, innan vi satte igång, kolla på YouTube-klipp i två timmar. Verkligen kul-

    SvaraRadera