16 januari 2009

fredag

Håller på och tvättar och borde verkligen gå ner nu igen. Men det tar emot, vet inte varför. Bara så jävla tråkigt. Ibland tycker jag inte att det stör alls. Men idag. Blä.

Ska till Mjölby runt fyra. Blir nog kvar där till ganska sent och kollar fotboll som sagt. Lugn kväll. Skönt. Kunde ha jobbat men kände att efter den här veckan, då det varit ganska mycket i skolan, så ville jag faktiskt inte det. Har fått 20 timmar i alla fall, det är rätt ok utöver csnpengarna liksom.

Har förresten fått pengar för resan nu, från CSN. Så nästa vecka ska vi boka flyg, jag och Rebecca. Gött! Jag börjar peppa på att stanna någon vecka extra även om Rebecca åker hem. Göra något spec då, kanske Garden Route (åka utmed kusten i sydafrika till lite olika städer).. Det där tåls att tänka på.

Nu ska jag ner i tvättstugan. Suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar