1 januari 2009

Första dagen på 2k9

Avslutade kvällen med en helt underbar film igår; 7 pounds, med Will smith. Jag kan inte berätta speciellt mycket vad den handlar om för då avslöjar jag för mycket. Halva filmen går ut på att förstå vad den faktiskt ska handla om.. Jag grät som en gris haha. Då är det oftast en bra film. Alla som får chansen borde i alla fall se den.

Vi åt revbensspjäll, klyftpotatis, varma championer med ädelost och sallad till middag igår. Till efterrätt blev det jordgubbsmousse med frukt och krossad choklad. Gott var det. Mätt var jag.

Idag ska jag läsa minst 100 sidor om ADHD, det har jag lovat mig själv. Jag borde gå ut när det är så himla fint väder, men känner mig inte helt frisk och tänker INTE riskera nåt. Hoppas på i morgon..

Hörs senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar