13 januari 2009

Frulle

Fjärde skoldagen i rad som jag äter frukost. Jag får ju inte i mig värsta mastodontfrukosten direkt, men två mackor och oboy är bättre än ingenting eller hur? ska ta med mig en frukt med för runt 10.30 är jag alltid så sjukt hungrig. Hoppas dagen blir bra, det var nära att jag låg kvar idag och sket i det kan jag lova. Så trött. Sov dåligt inatt. Ont i kroppen och en massa drömmar var ingen bra kombination!

Ikväll ska jag göra ingenting. Slappa tror jag. Det ska bli skönt. Känns inte som jag slappnat av på många dagar nu. Kan behövas. Blir lite Greys Anatomy och även Closer, filmen om Joy Division. Ska kanske använda den i vårat nästa jobb, om psykiatri. Sångaren, Ian Curtis var ju inte helt frisk innan han tog livet av sig.. Hoppas den är nåt att ha!

Nu frukost och sen bussen till skolan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar