24 januari 2009

game!

Det var skitkul att spela! Vi vann med 1-0, men kunde ha vunnit med mycket mer. HBK som vi mötte var inte det bästa laget jag sett. De var faktiskt riktigt usla. Bra start, möjligheter för oss att spela ihop oss lite. Johanna som jag spelade mittback med var suverän att spela bredvid. Anar att hon med har spelat i högre divisioner förut. Kommer bli grymt att spela ihop med henne under året. Jag är så jävla hungrig och har nu beställt en gyrostallrik med potatismos (!) från Onlinepizza. Undrar om det är gott med potatismos till? Jag var sugen på det helt enkelt, pommes blir så torrt efter ett tag.. Aja, min hunger säger mig att jag kan äta vad som helst nu.

Ska neråt Elsas Hus sen och kolla på Michel, Kitten och co i We Might Say Farewell. De är med i rockkarusellen i år. Nära och bra till Elsas hus med!! :)

MAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar