24 januari 2009

goooood partey

Festen igår var väldigt lyckad. Massor av folk och i stort sett alla va där som jag önskade. Saknades bara några få stycken. Till och med Paulina kom från Malmö, det gjorde mig hur glad som helst. Fick även besök från Eskilstuna igen, bra grejer. Egentligen tänkte jag skriva allas namn, bara för att det vore sjukt irriterande och ointressant. Men jag skippar nog det. Vi var nog över 25 stycken i lägenheten, men det gick ganska lugnt till och alla verkade trivas, så som det ska vara! Lite guitar hero, mycket vin, väldigt mycket prat och en sen utgång (vid 01) till Platens med dans och en avslutning med seriöst snack med Johanna på min soffa gjorde kvällen till en av mina top5 kvällar på LÄNGE. Det är mycket mycket troligt att Johanna joinar mig i Sydafrika i två veckor, om hon nu får för Anna, "hon missar ju faktiskt två gympatillfällen då".. Hm, kan man muta dig Anna? har lagt upp alla bilder på bilddagboken...




Ok, alla namn. JohannaP, JohannaK, JohannaO, Erika, Frida, Paulina, Anna, LolloO, Steffi, Lollo, Malin, Jess, Elin, Sara, Cilla, Lisa, Micke, Oggy, Käglan, Tommi, Johan, Böcke, Zid, Martin, Joel, Mattias. 26 st.
Jag har så JÄVLA många kompisar. Jag är så JÄVLA populär. Att inte hela Linköping vill umgås med mig är ett under.

4 kommentarer:

  1. Anonym10:15 fm

    tack för en kul fest och he en riktigt givande resa! :)

    SvaraRadera
  2. Anonym6:21 em

    HAHA. ironin flödar & jävlar vad roligt! :) tack för en trevlig kväll! har lite ångest över att jag inte tillbringade så mkt tid med dig.. men.. så blir det ibland. du överlevde nog. hehe. PUSS

    SvaraRadera
  3. Anonym6:21 em

    HAHA. ironin flödar & jävlar vad roligt! :) tack för en trevlig kväll! har lite ångest över att jag inte tillbringade så mkt tid med dig.. men.. så blir det ibland. du överlevde nog. hehe. PUSS

    SvaraRadera
  4. ja men det blir ju lätt så när det är så många, jag sprang ju runt mest hela kvällen liksom..

    Ironi? förstår icke vad du pratar om. :)

    SvaraRadera