27 januari 2009

Kvällsmacka


Inte värst nyttigt så här dags. Men hungrig som fan! Toast är så gott!
Jobbet har varit kanon och jag vill ju typ inte gå därifrån när jag ska sluta. Hade det inte varit för att jag ska upp så tidigt i morgon hade jag gärna stannat en timma extra. Berättar lite mer i morgon, det hände så sjukt roliga saker. haha, skrattar för mig själv när jag tänker på det. Det är verkligen knäppt att man kan få betalt för det här! Eller nej, det är det ju inte egentligen, men, ja ni fattar var jag vill komma..

Nu är det dags att sova, upp om 6 timmar, redo för intervju med en mamma till en son med ADHD och Damp (det är INTE samma sak bara så ni vet.. )


2 kommentarer:

  1. Anonym11:29 em

    Tania's mat-blogg???

    SvaraRadera
  2. Hehe, lite så. det blir mycket mat, det är ju så kul att laga mat, och gott att äta den :)

    SvaraRadera