17 januari 2009

lördag!

Har varit ute i Ryd för lite träning igen. Älskar att gå genom Ryd en lördag, människor från alla kulturer blandas på samma ställe, det känns så mycket mer levande. Det är massa folk i rörelse hela tiden och ljudnivån är hög. Det saknades bara en marknad och lite musik från några indianer som vill sälja skivor. Älskar alla barnen som cyklar omkring överallt, spelar fotboll på någon liten gräsplätt och frågar lite kaxigt "har du tränat fotboll nu? Är du bra eller?".. Kan inte sätta fingret på vad det är, men charmigt är det. Jag blir varm inombords.

Träningen var kul. Av någon anledning har jag tagit på mig att stå i cupen, om inte Sussie vill vara med. Det är iofs ganska kul inomhus men ändå, det är ju ÄNNU roligare att spela ute! Vi kommer inte träna på grus alls i vår, utan kör inomhus tills det går att gå ut på gräs, tror ni jag blev glad att höra det eller? Gänget verkar hur kul som helst och jag kommer nog trivas bra!

Ikväll kommer Lollo hit, vi ska dricka lite öl/vin och spela Guitar Hero bland annat. Najs, har ju inte sett henne på väldigt länge! Får se om det blir utgång, min plånbok vill inte det..

2 kommentarer:

  1. Vilka lirar du med nu då? Kul att du kommit tillbaka till fotbollen =)

    SvaraRadera
  2. Karle spelar jag med.. mest studenter.. känns kul!

    SvaraRadera