18 januari 2009

lördagen var najs

Har idag suttit i soffan hela dagen. Har kollat på tv, internetat (bra verb) och pluggat lite psykiatri. Är ganska trött efter igår..

Lollo kom hit och vi satt mest och youtubade (ett till bra verb), pratade och kollade på p3guld. Sen kom hennes vänner Fredrik och Anton över, vi spelade lite Guitar Hero 4 men insåg ganska snabbt att några av oss var lite för onyktra för att det skulle gå. en del av oss trodde oss också vara bättre än vi var och skulle spela på hard i stället för medium eller easy.. men men :)
Vi tog oss ner till Platens efter en hel del märkliga kort tagna i vardagsrummet. På Platens var det ok, kände inte av 18årsgränsen så där jättemycket. Kanske pga mitt alkoholintag? Vi dansade en jäkla massa och vad jag saknat det! Kan inte heller låta bli att sakna Pia när jag står där och fuldansar.. Även om Lollo är och alltid kommer vara min Platenskompanjon nummer ett så är det Pia som varit den som dragit med mig ut under året som var då jag nog behövde det som mest.. Dansade gjorde även Tommi som kom dit, trogen Platens som vanligt. :)
Vi stannade tills det stängde och mötte upp Hannes utanför sen gick de hem till sitt och jag till mitt, med en köttbullemeny i handen. Åkte dessutom taxi hem för lite lagom 50 kr "du betalar så mycket/lite du vill, vi känner ju dig". Vet att det är gångavstånd, men det var så jävla kallt och jag så jävla trött..





Idag blir det inte mycket mer än slappande framför tvn. Skola i morgon.

som vanligt finns fler bilder på bilddagboken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar