23 januari 2009

önskar

Jag skulle, om jag orkade, starta en politisk blogg. Det är så mycket saker som jag skulle vilja skriva om, mer ordentligt. Jag anser att jag tar upp en hel del politiska aspekter här då och då, men det blir aldrig som jag kanske önskar. En dag, när jag känner att jag orkar, då ska jag starta en sådan.

PROVOCERA det är bland det roligaste jag vet, men det visste ni ju nog redan. Speciellt att provocera alla de som tar åt sig mest (jag är ju lite sådan med). Det är så LÄTT bara, att slå lite på den där ömma ömma tån. Tacksamt skulle man ju kunna kalla det.

Det jag gillar mest, som jag nog får ta en del om jag skriver mer politiskt, är alla som kommenterar anonymt eller som klagar på det jag skriver. SLUTA LÄS DÅ? Svårare än så är det ju inte. Verkar inte som att folk fattar den delen, om någon skriver saker man inte gillar att läsa, vad vore då det logiska? Jo att sluta läsa. Inte fan sätter jag på mig kläder jag tycker är fula eller kollar på ett tvprogram om och om igen som jag tycker är dåligt, nej jag undviker dem så jag slipper irritera mig på det. Det verkar som väldig slöseri på energi.

Just a tip..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar