15 januari 2009

Sweet





Det blev mat på Steves, kycklingfile och klyftpoatis. När vi var klara där så var det en helt timma till bion skulle börja så vi tog en halvtimmas biljard. Jag vann inte. Det gör jag sällan i "sporter" som biljard och bowling. Vi såg som sagt Yes Man och Sussie hade sågat den men jag gillade den! Min humor, lite torrt men ändå charmigt och Zooey Deschanel är en av mina just nu absoluta favoritskådisar. Jag gillar Jim Carrey när han är så där lagom grimaschig och stirrig. Det räcker så här. Visst gillade man hans första filmer, men det räcker liksom! Aja, nu är jag hemma igen och ska kanske glo lite på nån film eller så innan jag somnar. (ja jag gillar film)

I morgon har jag tvätt, besök av lillasyster, käka med andra lillasyrran & pappa, fotbollscup att kolla på, på mitt schema. Blir nog en bra fredag. Södracupen har man inte missat många år. Jag säger dock som Jennifer, det kommer rycka i mig av att sitta på läktaren, det känns inte naturligt!

Gonatt gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar