10 februari 2009

Arlanda

Står på Arlanda. Har checkat in. Fördriver tiden här och vad händer då, jo, Ewah går förbi. Hon och hennes kompis ska med samma flyg som mig till London. Najs! Hon ska till Bali, Australien, Thailand 6 månader. RÄTT så najs det med. Jag är hungrig o måste nog trycka i mig nåt innan jag går på flyget. Fan ni, gott folk, nu börjar nerverna komma. Hjrätat slår jävligt fort hela tiden. Jag känner mig helt speedad, hög på nåt. SINNESSJUKT. Det är årets ord 2009 för mig. Det har hänt många sinnessjuka grejer helt klart. Resa, skolan klar, sommarjobb på favvojobbet, Kroatien, och sen planera nästa resa!!!!

aja, hoppas ni andra får det bra i kylan nu i alla fall! :) sorry.. var tvungen!.

PUSS hörs senare eller en annan dag!

1 kommentar:

  1. Anonym10:52 em

    Grattis till Corren-kändisskapet :)

    SvaraRadera