4 februari 2009

Bara en vanlig onsdag, eller?

Hemma från en dag i Norrköping med pluggande, youtubande (älskar sånna verb) och kaffedrickande. Det gick bra att skriva idag och vi är klara med teoribiten. "Bara" resultat och slutsats kvar då. Men det ordnar ju vi när jag kommer hem igen! Har flera dagar på oss.

Borde hoppa in i duschen snart, väntar besök. Lollo, Tommi, Joel, Deni och Johanna kommer förbi på lite öl (Tommi är speciellt sugen på öl har jag hört) och tvspel och sen en onsdagsutgång. Det var inte igår direkt. Minns inte när jag var ute en onsdag sist!

Jag har tänkt mycket på den dära resan, men jag måste fan släppa det ett tag nu och fokusera på Sydafrika. Åker ju för fasen om 5 dagar! Helt galet måste jag säga. Men fy fan så underbart. Men det känns tristare att åka hemifrån nu än förra året. Förra året var det kaos i mitt huvud. Just nu är det ganska lugn och ro faktiskt mellan mina två hjärnceller.. :)

DUSCH OCH LAGA MAT NU!

1 kommentar:

  1. Anonym3:36 em

    Du är utmanad! Kolla min blogg. Kram

    SvaraRadera