7 februari 2009

Don't worry!

Vet ni, den där resefebern gick över på tio minuter. Jag kom på mig själv med att det kommer bli underbart för jag har massa bra att komma hem till med. Har haft en underbart bra dag på jobbet. Kvällen blev ett försök till att få killarna att kolla på melodifestivalen, det gick inte så bra. Haha. Vi käkade paj och glass i stället och hade en massa bra snack. "Vi kommer sakna dig när du är i Afrika. Du borde jobba här oftare Tania, jag ska prata med chefen och säga det, att du borde jobba här jämt". Jag gillar de där killarna starkt. Jag vill verkligen jobba där i sommar och höst. Jag kommer sakna de när jag är borta nu och kommer bli asglad att se dem sen igen.

Jag ska betala lite räkningar och sen slänga mig framför tv:n...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar