3 februari 2009

lugnat ner mig

Jag har svalt det lite nu. Det har liksom landat i mig lite grann. Men känns fortfarande helt overkligt!

Pratade med Rebecca nu, hon har bokat flyg och det har ordnat sig med boende. Allt blir precis som vi planerade innan, förutom att vi inte kommer ha egen bil. Dock har jag en vän där nere (mannen som bodde på samma gård som mig sist) som gärna hämtar och skjutsar för en extra peng. Det känns bra med att gynna honom och hans familj. De var så underbara. Minns ni Jordan, den söta söta grannflickan? Aja, det kommer i alla fall bli toppen! Jag är så jävla glad. Går inte att beskriva. Ska försöka att fokusera på Sydafrika nu och släppa den andra resan en stund.

Men här kommer det jag nog står och väljer mellan:
Vietnam. Vackert och med en politisk historia som intresserar mig.

Thailand, vem vill inte till Thailand?
Ghana, afrika har nåt speciellt för mig, så är det bara
Rio De janeiro, oerhört vackert, massa fotboll och dessutom jobb med gatubarn.
Senegal, afrika afrika afrika...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar