8 februari 2009

On my way in the packiiiiing.

Jag har packat ner 11 kilo än så länge. Jag är väldigt nöjd över att jag lånade hem mammas våg så jag kan ha lite koll på hur mycket jag packar ner. Jag har inte packat några skor än dock och de väger ju lite. Men 23 kilo + 10 kilo handbagage ska räcka!

Var och fikade med Johanna och Sara. Det var najs! Dock var jag så jävla trött och när det diskuterades diskurser och C-uppsatser osv så sade min hjärna ifrån tror jag, jag fick ur mig ett "dsghdsjaaaaaaaaaaaa" en gång. haha. Sorry tjejer! På tal om skola så måste jag skriva ner lite kort om intervjuerna vi gjort och maila över till Zandra innan jag åker. Jag skjuter nog fram det till i morgon. Jag kommer inte gilla det i morgon men äsch.

1 kommentar:

  1. Anonym9:01 fm

    Jag måste bara säga förlåt för att du inte fick filmerna. Känns så tråkigt att de inte gick att fixa det. Hade varit så kul att ha hjälpt till med något litet....

    SvaraRadera