2 februari 2009

uttråkad

smådryg?

Jag borde sova men sällskapar under Super bowl. Jag ger nog upp snart och stupar i säng dock. Har roat mig med att ta kort på toaletten IGEN. Jag skulle vilja lära mig att sminka mig, men ändå inte. Det är lika bra att köra som alltid, slippa massa dyrt jävla smink, och ha bättre hud. MEN, det vore kul ibland, att kunna sminka sig snyggt. Min "sminkväska" innehåller en mascara och en Inliner. Thats it. Nej förresten, en ögonskugga från typ veckorevyn med. Haha.. Nej, jag stannar nog vid att nöja mig så faktiskt. Det är inet värt besväret eller pengarna på nåt sätt. Och som sagt, huden slipper en massa jäkla krämer och skit. (jag vet ju inte ens vad det heter)
Så bilderna visar hur jag ser ut var och varannan dag, helt enkelt. Naturell as hell!




Förresten, ser ni hur fula mina ögonbryn är? Försöker att göra de bredare, men det är svårt, jag vill så gärna plocka bort de där stråna som kommer ensamma och helt öde. men men..

3 kommentarer:

  1. Anonym10:36 fm

    Inte att en så vacker nuna behöver smink inte M;D

    SvaraRadera
  2. Anonym11:14 fm

    du passar helt klart som naturell med tanke på dina mörka drag! absolut! :) man ska ju tycka att det är roligt med smink, annars kan det nog vara.

    SvaraRadera
  3. Pelle - haha. tack du! :)

    Malin - ja, jag får utnyttja mina vänner ibland så får de sminka mig i stället :)

    SvaraRadera