28 april 2009

Det var länge sedan jag skrev något på morgonen.
Kanske för att jag varit sjukt trött jämt och hellre sovit än gått upp, hellre sovit än ätit frukost, hellre sovit än duschat osv.. Men idag är det väl ok med mig. Sitter och väntar på att håret ska torka lite så det är hårtorksvänligt. Det går ju inte blåsa håret när det är dyngsurt, tycker jag. Det ska vara fuktigt. Fy fan vad jag babblar om inget alls intressant nu.

Seriepremiär ikväll då, mot Linghem. Ska jag vara ärlig så tror jag inte det kommer gå så bra. Vi är bara 12 eller 13 stycken, och många av de viktiga spelarna saknas. MEN, man vet aldrig, jag hoppas på det bästa! Min trogna mittbackspartner ska inte vara med t.ex. Det känns lite jobbigt..

Skola snart då, är inte så peppad på det idag, men men. Vad gör man. Får ju diplom på MI så jag måse väl gå. Vore dumt att missa den chansen nu när man ska söka jobb snart.

nej nu ska jag sluta svamla och gå för att blåsa mitt hår i stället..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar