11 april 2009

En fredag precis lagom som jag ville ha den. Johanna och Jessica kom förbi. Vi tittade på kvalitets-tv, så som Talang2009, Singing Bee och lite annat som vi hittade när vi bläddrade mellan kanalerna. I Talang var det med en grym kille som dansade, jag kom på att jag var på samma fest som honom förra året, hemma hos Malin i Eskilstuna. Jag har lite filmer på min mobil när han dansade för oss. Sjukt kul kille i alla fall! Heja honom. Sir Bert Karlsson sa att det var det bästa som någonsin varit med i Talang och vi vet ju alla att Bert har alla hästar i hagen så... hm..

Sen gick Jessica hem och sov, Johanna stannade kvar lite. Vi youtubade en del, snokade runt på facebook och rökte några cigg. Sen gick hon med hem.

Nu är jag ensam hemma, mina roomies är iväg till Gbg och Norrköping. Det är ganska skönt att vara ensam, gillar det, speciellt så här på nätterna när bara datorn är mitt sällskap.

Men visst är det SVINjobbigt att vara ensam också, när det är ENSAMT. Men jag försöker kämpa emot. Jag vet inte hur det kommer gå. Men som jag och Sara kom överrens om; en dag i taget, mer än så kan jag inte göra.

1 kommentar:

  1. haha, ja, det är ju helt sjukt att han var med där! hoppas han kammar hem hela skiten! :D

    SvaraRadera