5 april 2009

Jag har pillat lite på Praktikrapporten nu och förberett mig för redovisningen i morgon. Det blir nog bra. Jag känner mig så där lagom peppad på allt som har med skolan att göra men vad fan..

Jag är extremt uttråkad och väldigt sugen på chips just nu. Men jag ska inte! Jag ska försöka sysselsätta mig så jag inte går och handlar de där jävla chipsen.

Har en sån där tråkig känsla i mig. Sitter och funderar för mycket. Jag borde kanske föra över lite mer musik till telefonen och sen gå en lång promenad? Orkar jag ta mig för det? Jag borde. Aja, får se, det är ju trots allt söndag, då får man sitta hemma och göra inget alls.

Jag vill att det ska bli sommar nu. Jobba, Kroatien, jobba, Way Out West. Vill att tiden ska gå snabbare än den gör.

5 kommentarer:

  1. Anonym5:46 em

    Är du Kroat?

    SvaraRadera
  2. min pappa är från kroatien, jag är född i sverige.. mamma är svensk.. så jag är en liten blandras.. vem är du?

    SvaraRadera
  3. Jag tänker fanemej hetsa på WOW nu och hålla en tumme för att de inte schemalägger mig den helgen. GBG! Jaaaa!

    SvaraRadera
  4. Anonym12:29 fm

    Vem jag är? Ja vad svarar man på det egentligen..? Jag har samma rötter som du. Kroatisk far och svensk mor ;)

    SvaraRadera