6 april 2009

Jag känner mig mest tom. Jag känner mig inte ens arg. Jag är bara så sjukt ledsen. Ledsen att det skulle sluta så här. Jag hade så (naivt) hoppats att det faktiskt skulle gå att skilja som vänner. Det kändes så i Fredags. Men ack så lurad man kan bli. Som vanligt slutar det med att jag känner mig lurad och puckad. Jag avskyr den känslan. jag vill få bort den!

Jag bryr mig om dig. Hur illa det här än var, så bryr jag mig om dig. Du borde verkligen ta tag i det här nu. Inse att du behöver hjälp för att ta dig igenom det här. Du kan inte ha det så här hela livet. Jag önskar att du inser det, för det finns så många bra sidor där inne i dig.

Jag önskar allt var annorlunda. Men en dag blir det bra, det vet jag. 2009 SKA bli ett bra år, det har jag lovat mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar