18 april 2009

Malin skrev ett blogginlägg och fick mig att få en sådan jävla KENTkväll. har kollat på klipp i en timma nu. Jag kan inte sluta att älska det. Har varit en del av mig under så många år. Lovin it. Hoppas och önskar att få se åtminstone en spelning till...

Socker. favorittexten tror jag nog..
Spelar inte längre någon roll
Jag orkar inte slåss
Det är bortom min kontroll
Du lämnade mig ensam
Och självklart blev jag rädd
Min sista gnista hopp var att synas att bli sedd
Och jag glömmer bort att andas
För sex, musik och våld
var det vackraste som hänt mig sen själen min blev såld
Att synas utan att verka ser enkelt ut på håll
Men jag lever på impuls nu via fjärrkontroll
Men jag sa alltid nej


Men ingen, ingen, ingen, ingen hör...

Och gäst ikväll är Jesus
Han har kickat heroin
Han läppjar på sitt glas och Ramlösa blir vin
Han berättar om sina vapen, sin tid i Saint Tropez
Om att ge sig själv en chans, om sin nya Z3
I en värld av idioter står han först i kön
Han berättar framför kameran om hur han bytte kön
Eller något helt annat som också är privat
Om alla dom han älskat och dom han bara sög av
Men han sa alltid nej


äckligt bra version. (demo)


helt plötsligt en låt jag inte hört ??? (kolla, SÅ nördig var jag visst inte)



Är det Jocke Berg? hahahahahahah, om det är det så dör jag av garv

4 kommentarer:

  1. vi <3 kent

    du, jag har fått erbjudande om att samåka med en klasskompis, hon ska till skåna och åker via lkpg i början av maj. skulle det kunna vara nått?

    SvaraRadera
  2. jaaa, jag tror inte jag gör nåt då!, alltså, har nog inte jobb eller så vad jag vet. KOM HIT

    SvaraRadera
  3. Jag har också haft någon slags Kent-revival på sista tiden. Och det är just Socker som går på repeat. Det tillsammans med Adiam Dymott och Bright Eyes "One Foot in Front of the Other" (det sista baaara för att jag är gräsligt patetisk för tillfället)
    Hoppas bröllopet är trevligt duh. /Slamptärnan (mitt nya namn tror jag ;))

    SvaraRadera
  4. mmm, ska kolla upp det. :) återkommer!

    SvaraRadera