22 maj 2009

lista it is

HUR GAMMAL ÄR DU OM FEM ÅR: nästan 30!
VEM TILLBRINGADE DU MINST TVÅ TIMMAR MED IGÅR: lillasyrran!
HUR LÅNG ÄR DU: 166CM
VEM RINGDE DU SENAST: Micke
VEM RINGDE DIG SENAST:
Micke
ÄR DINA FÖRÄLDRAR GIFTA:
Icke
NÄR SÅG DU SENAST DIN MAMMA:
Oj, alldeles för länge sedan
VILKEN ÖGONFÄRG HAR DU: Bajsbruna
NÄR VAKNADE DU IDAG: runt 9
VAD SKRÄMDE DIG OM NATTEN SOM BARN: Mörkret, hela tiden, överallt
VAD FICK DIG VERKLIGEN ATT SKRATTA SENAST: Igår pga: "alltså, chipsen är slut, är det ett problem?"
HUR STOR ÄR DIN SÄNG: 120
VAD DRICKER DU TILL FRUKOST:
Frukost?
VILL DU HA BARN:
ja!
VAD BEHÖVER DU KÖPA:
Inget speciellt
VAD SPENDERAR DU HELST PENGAR PÅ:
Kläder, resa, vin
KLÄDESPLAGG DU SENAST KÖPTE:
Shorts, luvtröja och linne
VAD SKA DU GÖRA IMORGON:
Åka till Norrköping, tror jag
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Sola och sen på fest hos Sara
VAD HAR DU NÄRMAST DIG JUST NU SOM ÄR RÖTT: en filt
VILKEN LÅT LYSSNADE DU PÅ SENAST:
Nåt med Bon Iver
VAR VAR DU KL.9:45 IMORSE: I tvättstugan
HAR DU NÅGONSIN PRATAT MED NÅGON SOM VAR PÅTÄND:
jo då
DRÖMDE DU INATT:
Minns inte vad!
HAR DU EN IPOD: Nae
TROR DU PÅ GUD: Icke
ÄR DU IRRITERAD PÅ NÅGON JUST NU:
Lite
SKULLE DU GÖRA EN GRATIS SKÖNHETSOPERATION: ,
Kanske...
FINNS DET NÅGON PERSON DU ÅNGRAR ATT DU LEGAT MED:
Jo då!
FINNS DET NÅGON PERSON DU ÖNSKAR ATT DU LEGAT MED:
Ja!
NÄR KOMMER DU TRÄFFA DIN MORMOR NÄSTA GÅNG: I himlen om den fanns
HAR DU NÅGRA OVANOR:
Alldeles för många
HUR SER DIN FRISYR UT: Långt rakt, lite olika längder..
VAD VILL DU HELST GÖRA NU:
Sova bort dagen
HAR DU FÖRÄNDRATS MYCKET DET SENASTE ÅRET:
Ja det tror jag nog.
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I DIN SÄNG: Min enda lilla kudde
FRAMTIDSPLANER:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah?
HUR MÅNGA SYSKON HAR DU: FEM!
FÖRTJÄNAR FOLK ALLTID EN ANDRA CHANS: Jag vill tro det, men börjar bli bitter

4 kommentarer:

  1. Anonym3:30 em

    Bara en kudde i sängen? Inte undra på att ingen vill sova med dig :-p
    //Dread

    SvaraRadera
  2. ha ha ha, får lägga dit en om det kommer nån mer! det ordnar jag vet du!

    SvaraRadera
  3. Anonym5:03 em

    Det är bra det. Jag menar, man vill ju inte sova utan kudde. Dvs om man inte är på festival, då kan man däcka överallt.
    //Dread

    SvaraRadera
  4. hos mig är det alltid som en festival!

    SvaraRadera