13 maj 2009

Sitter på jobbet.
Vet att jag sa att jag inte skulle blogga så mycket. Men jag syftade mest på allt ältande. Jag ska från och med nu bara försöka skriva om det som är positivt. Som Lollo skulle sagt: sänd ut positiva budskap till universum så går det bra. Haha.

Jag ska inte till Sthlm i helgen. Hade visst jobbtid i helgen. 12 timmar, vilket betyder en hel del pengar så... Yes yes till det. Dessutom kan jag då gå på JohannaK:s fest på fredag. Hon har varit sjukt duktig senaste veckorna och skrivit MASSOR, så det är värt att firas ska ni veta! Och ett plus till är att jag kan vara med på match på Söndag. Det kommer bli en nykter helg alltså. Bra där!

Kolla, massa positiva saker!

Förresten, jag var grym i målet idag, inte trodde väl jag att jag kunde vara målvakt. Nu är det bara yttermittfält jag verkligen suger på. Det har jag alltid gjort och kommer alltid göra.

1 kommentar: