15 maj 2009

Skulle som sagt ta en kaffe hos A-E, men blev kvar till sex. Vi käkade, drack kaffe och rökte lite för många cigg. Vid fem gick vi och hämtade Andreas på dagis, gick hem och busade av honom lite innan vi gick en sväng till stan för att fixa Annas bredband. Skön eftermiddag och jag tänkte inget alls på all skit som är i mitt huvud just nu. Inte på grisen (jag och Lollo hittar alltid fina smeknamn på folk), inte på kärleken, inte på framtiden, inte på skolan. INGET sånt! Mycket mycket bra. Jag försöker hitta de där guldstunderna som får mig att tänka på bra saker och har samlat på mig två bara den här veckan; fotboll och Anna-Elsa. Bra skit!

För övrigt (och nu kommer kanske en del fel personer ta åt sig), så tycker jag det är intressant med människor som har t.ex. bilddagbok, blogg eller facebook, som besvärar sig med att kolla andras sidor och även kommentera dem på ett eller annat sätt, men sen ta bort om de får egna kommentarer, eller sätta lösenord på sina sidor. Är det inte lite spännande? Det blir liksom lite fel då? Att man ska skriva om andra eller till andra men de ska inte få skriva något tillbaka? Jag tycker i alla fall det är tråkigt. Och som sagt, med tanke på mitt inlägg igår så kommer kanske fel personer ta åt sig. Men vad gör väl det. Alla är välkomna att kommentera på min blogg eller annan skitsida om ni vill. Dock besvarar jag sällan anonyma kommentarer för det är extremt larvigt och jag skulle aldrig kommentera anonymt någonstans. Tycker jag något så står jag för det.

WORD! :)

Nu ska jag klä på mig och fixa lite innan jag åker till Johanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar