24 maj 2009

Trött


Blev fest i norrköping med en hög bakfulla människor. Trevligt som bara den, men trötta var vi, så jag tog tåget hem vid ett. Kanske bra att ladda för kryssning i morgon med klassen. Något som är säkert är de människor jag börjat hänga med i norrköping är sjukt bra för mig det är verkligen skönt att komma bort även om det bara handlar om fyra mil. Är snart hemma. Känner att jag är lite nere nu och hoppas jag kan somna relativt snart, orkar inte tänka mer. Jag önskar att saker gick över snart. Att ångesten inte smög sig på varje kväll så fort jag är ensam. Men antar att det kommer ta tid. Vad är liksom 2 månader mot 4,5 år? Jag får nog ge det några månader till tyvärr. Om EN månad är jag dock i kroatien och DET ska bli så jävla underbart. Ren avslappning och bra sällskap i över en vecka. Pepp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar