1 maj 2009

Vad har jag hunnit med idag då? jo jag har vaknat, internetat, sen sovit lite igen, kollat på ett avsnitt av greys anatomy och nu sitter jag och solar ryggen på balkongen.

jag har dessutom kollat mitt konto och insett att det inte blir mycket roligare än så här. har inte pengar till någonting i stort sett. maj kommer inte blir så himla kul som jag tänkt mig.

jag är bitter, arg och sur idag. allt känns bara jävligt meningslöst.

ska kanske sätta mig och söka det där jobbet sen, då blir jag kanske lite gladare..
Här är en länk till jobbet jag ska sök. kan passa mig va?

äh, har inget av intresse att skriva och det skulle bra bli massa gnäll ändå..

1 kommentar:

  1. hoppas du får jobbet, skönt med ett jobb där man känner att man gör ngt vettigt iaf.

    take care gumman!

    SvaraRadera