10 juni 2009

Katt!?

Ha ha ha. Mitt status på facebook var: jag vill också ha en katt!

Sebastian var snabb som fan att svara på det:


Sebastian Af Klerestig
Sebastian Af Klerestig
du får Niklas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sebastian Af Klerestig
Sebastian Af Klerestig
TA NIKLAS !!!!!!!!!!!!!!
Sebastian Af Klerestig
Sebastian Af Klerestig
NIKLAS ÄR VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS BÄSTA KATT!!! ALDRIG JOBBIG ALLS!!!!!!!!!!!!
Sebastian Af Klerestig
Sebastian Af Klerestig
...okej, du får 100 spänn om du tar honom
Tania Jagharingetsmeknamn Carlson Sincic
HA HA HA HA. jag vet vad du försöker med, minst 1000 spänn ska jag ha
Sebastian Af Klerestig
Sebastian Af Klerestig
du får 1000 spänn
Tania Jagharingetsmeknamn Carlson Sincic
ha ha ha. hur ska vi göra så inte Jennifer märker nåt?
Sebastian Af Klerestig
Sebastian Af Klerestig
vet inte.. jag kan "glömma" att låsa dörren, säga att han öppnade och sprang hem till dig. Sen hävda att det ska va så. Det är ni två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar