21 juni 2009

Like it

ÄNTLIGEN hemma efter den segaste dagen på jobbet i historien. Hände absolut ingenting. Nu är det ledigt i två veckor som gäller. Och oavsett väder så ska det bli fint att dra iväg 10 dagar. Behöver verkligen det. Som fan.

Jag är bara så glad att jag kan prata med dig om allt, att du alltid är uppriktigt, att du läser av mig och sätter ord på mina tankar innan jag ens sagt något. Jag uppskattar dig som fan och litar på dig. Att lita på någon över huvudtaget är svårt för mig. Jag är så van vid att få dra ur orden, fråga samma fråga femton ggr innan sanningen kommer fram och ändå förvänta mig att det finns mer att få reda på. Jag är jävligt glad över att du orkar lyssna på mitt ältande, analysera det och fråga mig om saker. Jag är glad att det finns någon som förstår att jag har mycket i mitt huvud och behöver prata om det. Jag är så ovan att få frågan "hur mår du?" innan jag ens sagt ett ord. Jag lyssnar och försöker hjälpa dig så gott det går också, med glädje. Det är så jävla skönt att allt är ÄRLIGT och ömsesidigt. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar