6 juni 2009

om natten

Sitter på jobbet. Pratar lite på msn med Helena. Trevligt, länge sen vi snackade mycket. Hon är bra. Som med många andra lärde jag kanske känna henne på fel väg, men vad gör det idag? Vi pratar relationer och adoption och sexuella läggningar och massa annat som går att diskutera i timmar om man vill.

Jag längtar tills den här helgen är över, tror nästa vecka kan bli bra.

Ett problem har uppstått. Jag har inget jobb här i höst, mer än timvik. Allt pga min resa. Jag hade struntat i resandet om det inte var för att jag vunnit en. KAN inte slänga 30 000 i sjön. Men hade det inte varit för den hade jag antagligen haft jobb, minst 80%, i två års tid. Känns lite bittert, men samtidigt, va fan liksom!? Så, om någon har ett jobb till mig i höst, i stort sett vad som helst, fram till december, så hojta till.. Jag är beredd att jobba bara för jobbandets skull nu ju, fram tills jag åker iväg igen liksom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar