20 juni 2009

Två dagar kvar


På väg till jobbet, lite lagom trött så där. Blev sent igår ändå. Men ingen alkohol direkt så jag mår ganska är förutom lite trötthet. Följde med johanna på fest hos hennes arbetskamrater och lite annat folk. En tjugoårig tjej frågar mig "vad går du för något" och jag antog hon menade på gymnasiet. . Jag blev lite tyst och hon säger "eller. . . Hur gammal är du?". Ser jag verkligen ut att vara 18-19 år? Ok att jag hade keps och var osminkad (som alltid annars i stort sett) men ändå. . Komplimang eller inte? Jag har inte riktigt bestämt mig. . Blir 12 timmars jobb idag och lika många i morgon. Sover hos mamma i natt. Känns meningslöst att åka mellan. Gratis mat är alltid fint också :). Om två dagar sitter jag på flyget mot kroatien, ska bli underbart även om det verkar som att vädret inte är riktigt lika bra som det brukar. . Men skönt att komma bort hur som..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar