4 juni 2009

tvätt.

Drömde en jävla skitdröm inatt, den har fått mig på jävligt dåligt humör. You've fucked my head up for the rest of my life..

Det gick inget vidare på matchen igår. Kanske vår sämsta match någonsin. Och att jag ska ha spelat i div 2 (till och med div 1 några matcher) det syns inte någonstans längre. Pinsamt dåligt. Men men, skönt ändå att röra på mig lite. Hoppas matchen på måndag går lite bättre.

Jag tvättar idag, spännande värre. Ska försöka styra upp det sista i rummet med så är det klart sedan. Ska bara måla sängbord och cd-ställ svart med någon dag.

Ikväll blir det träning, sen en cola/fanta/öl(?) med pia på stan ikväll. Helgen består ju av tre nätters jobb. Trist, men bra pengar. Dessutom sparar man en jäkla massa pengar på att jobba en hel helg. Ska nog stanna hos mamma på söndag med, och äta gratis och bara slappa. Kolla fotbollen, som jag är livrädd att vi kommer förlora.

Åter till tvättstugan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar