28 juni 2009

Värme?


Vet att ni har det varmare än oss där hemma. Men hav, billig mat och öl, galna släktingar och att inte behöva tänka på vilken dag eller tid det är väger faktiskt över. Att solen tar tre hänger mer än hemma gör ju att jag inte är helt blek heller :) . Vill inte åka hem på torsdag. Skulle kunna spendera många veckor här. Visst tänker jag på saker och skit men inte alls på samma sätt som annars. Jag vill inte hem till verkligheten. Har börjat drömma mig bort till sydafrika igen för att slippa tänka på saker hemma. Det är fem månader kvar nu. . . Vi ses om en vecka, fest hos mig då, lördag den 4 juli, kom ni som vill! God natt.

1 kommentar:

  1. Hej Tania. JAg längtar ju självklart tills du kommer hem igen ;)

    Jag kommer på din fest, men jag blir lite sen, vi har nån middag med äldre människor på kvällen/eftermiddagen. Men sen kommer jag ohhh vad vi ska ha kul.

    Kram

    SvaraRadera