3 juli 2009

hultan vs. visby

Jag är ganska bra på att vinna saker där man ska motivera och skriva nåt skoj. Jag vann en hultsfredsbiljett (för andra gången i livet) i veckan. Men jag ska till gotland i stället och röja med Pia och Frida. Jag är inte så sugen på Hultan, egentligen bara Kings Of Leon jag vill se ju. Och Dessutom ska folk dit som jag inte orkar träffa på det viset. Men att jag lyckades vinna! Tyvärr är den personlig så jag kan inte ens sälja den.. Synd.. Men men. pengar jag inte trodde jag skulle ha så vad spelar det för roll.


det gör förbannat jävla ont just nu. går inte beskriva. trodde inte det skulle ta så här hårt. men det gjorde det.

2 kommentarer:

  1. frida5:50 em

    det blir bra det här tania, hur jävla bra som helst! vi ska ha så kul!!!

    SvaraRadera
  2. <3 <3 <3
    Det är alltid som ett slag i ansiktet.
    Men det blir bra att komma iväg med Frida!

    SvaraRadera