20 juli 2009

nemen

Det är fint med loggar på bloggen. Det blir sådär lagom BigBrother-känsla över det liksom. Att man har, nästintill, full koll. Hej på er alla nyfikna! (även ni som ABSOLUT inte var nyfikna)

Jag ska tvätta nu, sen ska jag följa Lollo till hennes lilla meeting, sen fika med Matilda, sen gå en promenad med Erika, sen kanske fika med Jocke. Får se. Jag vill ha en msn-date ikväll, hoppas jag får det. Från och med nu hatar jag fiskar :)


det är sorgligt att ännu en ska bli lurad. att, precis som jag, inte lyssna på omgivningens hundra tusen varningar. men det är inte lätt att vara liten. det är synd bara, om någon mer ska slösa bort flera år av sitt liv på något så skadat och trasigt.

3 kommentarer:

  1. mikael10:52 fm

    va fan ge dig.. i torsdags var allt ditt fel o inget mitt liksom enligt dig.

    för en saks skull har alltså allt ändrats eller?

    SvaraRadera
  2. jag hade en ångestattack micke, en allvarlig sådan. du vet, den som du gick o snacka om till folk. då säger man saker man inte menar. just då kände jag att ALLT var mitt fel. mellan oss, för min framtid, vad jag gjort hela mitt liv, alla mina val. ÅNGESTATTACKER fungerar lite så.

    men nej, jag tycker inte det är bara ditt fel. MEN, tycker inte att du är redo att vara med nån så som du mår och behandlar andra. Du kommer vara ett lika stort as mot henne, för du kan inte vara trogen. Du har aldrig varit det, det handlade ju inte om mig, för du var det mot terese med, det sa du ju själv i torsdags, att problemet låg hos dig just därför.

    så, jag tycker synd om sara som går på ditt skitsnack när jag vet vad du säger till mig, och till andra på fyllan. och jag tycker du är sorglig som ännu inte bett om ursäkt för vad du gjort mig i helgen. det är det värsta någon någonsin gjort mot mig.

    SvaraRadera
  3. och du skulle ju inte kommentera?

    SvaraRadera