22 juli 2009

Pepp?


Lagom pepp på 13 timmars jobb idag alltså. Hade gärna varit ute i solen och bara hängt, men men. Efter idag är det bara en natt kvar, sen är jag ledig fyra dagar i sträck. Nästa vecka med 6 dagar i rad, med typ 60 timmars jobb försöker jag att förtränga just nu. Helgen kommer bli bra som fan. Fest hos mig på fredag och en utgång i norrköping på lördag, kan aldrig bli fel :) . Jag är lite glad idag och det är en skön känsla, hoppas den sitter i. Jag HAR bra saker att se fram emot. Hej då fest hos pia den 8 aug, way out west veckan efter, malmö i början av september och min 25årsdag i oktober och sen sydafrika i december. Bra skit.

4 kommentarer:

  1. Pepp pepp pepp pepp är jag alltid (förutom på att gå till gynekologen idag, det är inget kul...). Men jag ska nog hämta ut Johannas och min wow-biljett idag! Bra att du påminde mig :)

    Pepp pepp på fredag då! Tjohooooo!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Asså, ni ska dit!! Men då måste vi ju gadda ihop oss väl där? har en hel hög me folk att hänga med så det kan bli skoj! Var ska ni bo?

    SvaraRadera
  3. Vi ska bo i bilen alt hos johannas gudmor alt hos adam. Vi vet inte riktigt än! Men det lär bli apbra!

    SvaraRadera
  4. ok ok. ja det där ordnar sig ju alltid!!!

    SvaraRadera