13 juli 2009

I read you like a letter

what goes around, comes around.




känns nästan fånigt att säga till alla jag känner att "vad var det jag sa".

Det sura är att jag en timma tidigare satt och sa till Lollo, Sara och Matilda att det kändes bra nu. Att en del sms i helgen gjorde att allt kändes på en jävligt bra och vuxen nivå. MEN jag sa även att jag hoppas det inte vänder igen pga att jag går vidare med MITT liv med. Jag kände det på mig. EN dag hemma i Linköping så var skiten igång igen. Det är så jävla pinsamt tragiskt och irriterande att det ska vara så. DU har gått vidare och hittat din väg, då är det inte OK att du hör av dig om sånt här. Ha KAKAN, du kan inte äta upp den då, bara HA den. Snälla låt mig vara nu om det är det du faktiskt vill. Försök tänk efter, FÖRE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar