15 juli 2009

stopp!

Nu får det faktiskt vara sista gången jag ska behöva säga det här.
DU har FLICKVÄN. Snälla sluta lägg dig vad jag skriver på MIN blogg. Du får leva med att jag är singel, har mitt eget liv och vill skriva om det. Bloggen är faktiskt en bit av mitt liv och jag har alltid delat med mig av ganska mycket och detaljrik info här. Det vet du också. Nu råkar jag vara singel och inte alls sugen på att ha ett förhållande, det kommer dock inte betyda att jag ska bli nunna. Det förstår ju du också. Eller som du själv sagt tusen gånger till mig "Vi är inte ihop Tania, jag gör vad jag vill, du ska inte lägga dig i det". Ska det vara så svårt att följa sitt egen exempel?

Så, snälla du, sluta bry dig om vad jag gör eller inte gör. Jag KOMMER träffa killar, hit och dit. Jag KOMMER skriva om det. Jag är singel efter 4,5 år och tänker njuta av det, tänker inte ge mig in i nåt nytt förhållande, inte en chans. Det är nu jag vill njuta av att vara ensam, göra precis vad jag vill, när jag vill och inte behöva tänka på någon annan. Det har inget med dig att göra, att jag vill du ska se det. Det har bara med att göra att jag bloggar flera gånger om dagen. Så, give it up now!

Ta hand om din flickvän i stället och bry dig om HENNE, inte mig. Ett tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar