17 juli 2009

uttråkad till max.

ALLMÄNT...
Namn: Tania
Piercingar: septum
Tatueringar: Nej, inte än i alla fall
Längd: 166 cm
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Brun
Är du kär i någon: Jag vet inte vad jag är.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Varje dag.
Tänker du på självmord: Alltså, ne, skulle aldrig utsätta mina nära och kära för det for real
Tycker andra att du är attraktiv: Bör finnas de som tycker det ja
Vilket shampoo använder du: Who cares
Vilken parfym använder du: Min naturliga doft går bra
Vad är du rädd för: Att bli kär igen
Gillar du att tvätta: Nej, vem gör det?
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja ja ja ja ja!!! Vill åka Insane!

SENASTE...
Film du hyrde: Jag o Gudde hyrde faktiskt film, Australia
Film du köpte: 10 orsaker att hata dig, typ år 2000
Låten du lyssnade på: No ones gonna love you ... med Band of Horses
Låten du hade på hjärnan: Ba ra pa pa pa pa pa pa, behöver jag säga mer
Låten du laddade ner: Kings Of Leons alla album
Personen du ringde: M
TV program du tittade på: Paradise Hotel haha
Personen du tänkte på: M

FAVORIT...
Mat: Tacos
Låt: Oj, just nu; Kings of Leon- Fans. No shit!?
Sak att göra: Sova på dagen
Sport: Fotboll
Dryck: iskall lättmjölk, vitt vin, cola
Kläder: svarta jeans
Film: Svår. Men senaste bra jag såg var Johnny mad Dog
Bil: bryr mig inte så mycket

ANTAL...
Gånger du varit kär: 3 ggr på riktigt, hundraelva halvt om halvt
Gånger ditt hjärta brustit: 2
Hjärtan brustit på grund av dej: 1 i alla fall
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ganska många när jag skrev för corren år 2000
Ärr du har på kroppen: massa massa små på knän o ben. Ett stort på handen från sälarnas bur i kolmården :) och ett på armen från ett hundbett

SENASTE...
Bok du läste: Minns inte vad den heter.
Personen du fick mail av: Dawda
Personen du fick brev av: Oj, vet inte.. året är 2009, men räkningar kanske räknas
Personen du fick sms av: Lollo
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hm, julafton

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Internetat, hängt med Lollo och Matilda, Internetat lite mer, kollat på True Blood
Var det kul: Det börjar bli sjukt långtråkigt
Hur tidigt stiger du upp: 10-11 om jag är ledig
Gillar du att slåss: Nej
Vad ska du göra ikväll: Sova, msn-snacka lite me nån liten

Är du seriös: Ja, ibland
Vad är du allergisk mot: Inget alls
Var har du ont: hela kroppen?
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Nope
Favorit serie: Weeds, True Blood, Californication o en massa andra

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Salt på ALL mat
Gillar du ketchup: På vissa saker, ja
Är du glad nu: Nej, inte speciellt
Var du glad igår: Nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Till allt utom Schlager ungefär
Stockholm är: En fin stad
Göteborg är: Också en fin stad
Kan du sjunga: Kan, kan jag väl, men inte så jättebra och någon vidare sångröst har jag inte
Mer värt än guld: Kärlek och Lycka
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: Sydafrika igen, och se mer av landet än Kapstaden, Tanzania, USA
Ska bli skoj: Way Out West
Ska inte bli skoj: Kämpa mig igenom det jag är i just nu
Sparar till: Resan
Väntar på: Att bli frisk
Pålägg som gäller: Ost och gurka med salt
Dagens dryck: LOKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar