27 augusti 2009

Bra kväll


Igår gick jag och anna och fikade på yngves. Pratade strunt och drack varm choklad och cola light. Tanken var en stund dans på platens men jag var en fjant så när linus frågade om jag ville komma förbi och hänga så gick jag dit. Tror anna var rätt ok med det då hon var i klädd sina mjukisbyxor och dessutom hade jobb idag hon med, tydligen med massa att göra. Gick till linus och köpte med mig ton av goda saker, choklad, chips, nötter och cola. Vi kollade störda youtube klipp och fighting på tv. Jag börjar bli fast i det där nu alltså, kan snart namn på flera av dom:) gick från linus i morse när han sov som ett barn, hade inte hjärta att väcka honom. Jag är nu på väg mot boxholm för introduktion på nya jobbet. Är inte så nervös faktiskt. Känns som jag kan grejen ungefär. Det mest nervösa är att träffa ungdomarna, att ge de ett bra första intryck av mig. Sånt kan sätta sig för lång tid framåt. I kväll kanske det blir platens med anna-johanna. Tydligen något där i kväll. . Vi får se. Är ledig hela helgen och lönen som var lite högre än jag trott har ramlat in. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar