2 augusti 2009

dress

Klänningen blev hur bra som helst, nu saknar jag ett par skor som passar till bara, någon som har några fina LÅGA skor i strlk 36-37 att låna ut så hojta till. Min klänning är en tubklänning, svart, med guldknappar. Sjukt duktig är han killen som gjorde det, kollade bara på klänningen och på mig och sen sydde han till det på typ 5 minuter... Ja många olika bakgrunder finns det här bland 20 ungdomar helt klart...

Jag har en bra känsla i magen idag, men har ingen aning om varför. Den kom nyss, från ingenstans. Kanske lite det där att jag inser att jag faktiskt inte KAN eller VILL ha dig just nu. Det är en lättnad. Det MÅSTE finnas nåt bättre där ute, bland 6 miljarder människor, så är det bara. Jag har dock lite svårt att tänka så varje dag, en del dagar får man bakåtfall igen. Men idag tror jag att det känns ok trots allt.

Oh vad jag längtar efter att åka hem och lägga mig i min säng och sova ut i morgon. Det ska bli så otroligt skönt.

2 kommentarer:

  1. Jennifer10:36 em

    det kan nog finnas nog skor i skåpen hemma hos mig om du vill låna? :)

    SvaraRadera
  2. oh, kan komma förbi och kolla i veckan nån dag!!

    SvaraRadera