1 augusti 2009

Ett glas vin


Det gick lagom bra igår att gå ut nykter. Efter två öl hos frida och två glas vin på nh så var jag tydligen full. Men jag hade väl ganska trevligt. Dock lite bitter. Ringde malmö och mitt telefonhandikapp visade sig något brutalt. Fick höra idag att det uppskattades i och för sig. Får väl se om det händer igen. Fan att jag ska ha så svårt att prata i telefonen!? Men i kväll ska jag boka tåg till malmö om tre veckor. Jag tror fan det kommer bli bra! Jag har hakat upp mig lite på någon i stan just nu, inte bra. Så behöver tränga undan det lite så åker ner till malmö och blir INTE kär där också. Jag är lite anti just nu och vägrar falla för någon. Är inte redo för det. Men skulle nog kunna falla dit tyvärr. Finns två fina alternativ. AKTA! Det var fint att prata och hänga med johanna igår förresten. Saknat henne. Mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar