18 augusti 2009

jag har tandvärk!

Jaha, så lätt var det. Att bli av med dig alltså. Vet inte om jag vill det, men lätt var det. DU säger JAG skapar drama, men jag vet i fan om det inte är du som gör det lika många ggr? Skit samma. Bäst så här I guess. Då kan vi göra vad vi vill, prata med vem vi vill, utan att den andra kommer säga nåt om det. Vänner har jag gott om så jag kanske inte behöver dig om jag tänker efter. För du vill ändå inte vara vän på riktigt. Hej då då, men räkna inte med att jag kommer var tyst om saker till hundra procent nu, känns ganska oviktigt, speciellt med tanke på vad du faktiskt berättat om mig till vissa personer i sommar. Jag tror faktiskt jag är för snäll mot dig, hela tiden. Ändå får jag dåligt samvete då och då för att jag beter mig illa. Så är det nog fan inte, jag är snarare för snäll om man tänker efter. Men alltid kul när någon som inte insett sina problem kallar mig för sjuk i huvudet. Tänk på hur du själv har det med knoppen innan du uttalar dig!

---------------------------------------

Arbetsintervju i morrn då som sagt. Efteråt vet i fan, vore fint och hitta på något med någon. Någon kanske skulle höra av sig, men man vet aldrig med någon, om han gör det :) Jag tar det chill dock, men bra häng är alltid bra häng. Tre dagar kvar till Malmö dessutom!


jag ser fram emot att du ska komma hit, mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar