28 augusti 2009

Lådvin på fredag?

Varit på maxi nu. Det är så sjukt skönt att ha saker i kyl, frys och skafferi igen! Blev dessutom lite billigare än jag faktiskt räknat med. Nu ska det ätas hemlagad mat så ofta jag bara kan. Ska styras lite matlådor med nu när jag tror det kan bli lite jobb framöver.

För övrigt så blir jag så glad av att se Basse och Matilda ihop. De förtjänar varandra och är sjukt bra ihop och dessutom bra personer båda två som individer med! Jag hoppas det håller länge, jag tror det gör det!

JohannaO kommer nogförbi på vin här sen. Jag kände att jag inte var sugen på festFEST ikväll, men vin och häng fungerar bra. Johanna ska för övrigt flytta in här nästa helg. Så då blir vi en 2,5a för tre. Det kommer bli finfint. Lägre hyra för mig när jag drar till Sydafrika med, det är OCKSÅ bra.

Sydafrika ja, det är verkligen bara 3 månader kvar nu! TRE månader är ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar