31 augusti 2009

Mål och drömmar

Det finns mycket jag vill göra och mycket jag vill kunna. Saker jag borde tagit tag i mycket tidigare. Men jag har sällan varit egoistisk på det viset, som jag borde. Jag borde inse att det ÄR bra att ha hobbys, saker som jag kan göra när jag inte har något att göra. Något kreativt eller helt enkelt skoj. Inte bara leva mitt liv efter andra och vad andra förväntar sig eller vill att jag ska göra. Nu har jag en lista på sånt jag vill göra och vill kunna.

tatuera mig
kunna åka skateboard
kunna spela gitarr
åka till åre/sälen och lära mig åka bräda
kunna sy
ny piercing
hoppa bungy jump
kunna sjunga

några av de här sakerna ska jag ta tag i inom en snar framtid, en del kan jag nog drömma om.

Ett mission startar redan ikväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar