21 augusti 2009

Malmö

Nu är jag på väg till Malmö. Sjuuuuuukt trött. Somnade alldeles för sent igår och gick upp vid halv sex i morse. Sitter dock i första klass och har gratis frukost och internet, det är bra skit det. Det ska bli jävligt skönt att komma iväg några dagar nu, få lite perspektiv på saker och ting. Det behövs kan jag lova. Jag är en ganska förvirrad person just nu när det kommer till allt. Kärlek, framtid, jobb, vänner, boende. ALLT. Har noll koll känns det som.

Ska träffa Paulina på en fika i alla fall, och hoppas kunna träffa Zanna också. Bäst passa på när man väl är i Malmö, händer inte allt för ofta. Ska känna på staden också. Har lite funderingar på att kanske flytta dit så småningom, typ nästa vår/sommar.

Ska försöka sova nån timma nu.

Eller, förresten, jag HATAR fan alla studenter. Jag blir helt galen och provocerad av de när de cyklar omkring i lakan och overaller osv osv. ÄR det verkligen kul? Jag fattar inte grejen i alla fall. De skriker, gapar, cyklar överallt, är fulla, jobbiga och bara............. STUDENTER! Så nu fick jag visa en svag sida hos mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar