24 augusti 2009

Resa.


Känns lite som jag bott i den här i sommar. Har varit iväg en del faktiskt. Borås, kroatien, visby, göteborg, malmö. Har varit en jäkla bra sommar ändå trots all drama vid sidan om. Det är det här livet jag faktiskt älskar. Att åka runt, använda sina sista pengar för att uppleva saker och träffa människor. Att leva på minimum när det gäller pengar men på plus när det gäller att känna sig levande. Jag kommer nog leva mitt liv så ganska länge till. Jag har insett nu att det är det här jag saknat förut i mitt liv. Det är en del saker som kommer i kläm, som att träffa sina vänner ofta nog eller att ha ett stabilt förhållande. Men just nu prioriterar jag det här, för det får mig att må bra just nu. Framtiden får fixa det andra. Det kommer när det kommer. Jag vet det. MEN det ska inte glömmas helt, för just idag känner jag mig jävligt sällskapssjuk. Bara ha någon att sova med, hålla om och vakna med. Det saknar jag lite idag. Men det går över och det är inte det viktigaste för mig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar